donderdag 6 november 2014

Boekenweek: 4 interessante boeken!

Neen hoor, ik heb geen uren "rondgedwaald" op de Boekenbeurs in Antwerpen maar het toeval wil dat de afgelopen dagen 4 boeken op mijn tafel belandden. Twee ervan heb ik reeds "diagonaal" doorgenomen en ze zien er veelbelovend uit. Aan ééntje moet ik nog beginnen en van het 1ste boek heb ik 2 exemplaren gekocht om er ééntje weg te schenken. Ik reken erop dat ik eerstdaags een samenvatting krijg :-). In de volgende blogs vertel ik jullie ongetwijfeld meer.

Hebben jullie een van de onderstaande boeken gelezen, dan verheug ik mij op feedback. Zijn er andere interessantere boeken, stuur dan titel en auteur even door aub. 
Misschien moet ik in de toekomst eens een avondje "gelezen door..." organiseren.

De 4 boeken heb ik hieronder in willekeurige volgorde opgelijst. Veel leesplezier! Marc

"Het tweede machine tijdperk" van Erik Brynjolfsson en Andrew McAfee. Uitgegeven door Lannoo/Spectrum

"Praktijkboek Strategie - Routeplan voor het ontwikkelen van een werkbare bedrijfsstrategie" Werd geschreven door Aimé Heene, Johan Vanhaverbeke en Simonne Vermeylen en uitgegeven door Lannoo Campus.


"Onderneemster zkt sterk merk" van Katlijn Voordeckers en Sara Reymen. Uitgever = Lannoo Campus. Hiervan heeft u ongetwijfeld reeds informatie ontvangen. De marketingmachine van deze ondernemende dames draait immers op volle toeren.








"De 1-pagina strategie voor KMO-ondernemers met groeiambitie" van Vic Wouters, Guy Vercauteren en Erik De Schutter. Uitgever: Die Keure. Een boek dat u vast en zeker kent.


Auteur

Mijn foto

Als laatbloeier gestart met MARC-eTING. De bedoeling is om kleine en grotere KMO's bij te staan met het opstellen van hun marketingplan. Eenmaal de richting bepaald is, help ik mee met de realisatie van de diverse marketing- en communicatieactiviteiten. "Meten" en "testen" behoren ontegensprekelijk tot deze activiteiten. Starters zijn eveneens welkom om samen hun marketingplan uit te werken.